Informació PTT 2021-22

NOU ESPAI WEB : ENLLAÇ AL SITE

📍Si necessites més informació contacta amb nosaltres a través del correu electrònic b7960042@xtec.cat. 

Pots trobar més informació en aquest enllaç.

Pots veure algunes opinions d'alumnes i professors📢👇

Clàudia (alumna): “El meu pas per el PTT ha sigut una oportunitat única per conèixer a gent nova i aprendre coses noves."

Firdaus (alumna): "Per mi passar per el PTT ha sigut una de les millors coses que m'han passat a la vida, he conegut gent nova, he viscut moments inolvidables i és un curs que val la pena. Quan jo ja no sabia què fer amb els meus estudis perqué m'anaven malament he tingut la sort de tenir aquesta oportunitat i la veritat és que m'ha anat molt bé.

Miquel (docent): “Per mi ser docent expert del PTT m’ha suposat una oportunitat per créixer professionalment, en un projecte on he pogut ajudar a noies i nois a tenir una oportunitat de millorar el seu futur. Una experiència que mai oblidaré, i que m’ha enriquit com a persona i com a professional.”

Elodie (alumna): “El PTT t’anima a descobrir més en el món de l’atenció al client.”

Eva (tutora): “Per mi ser tutora del Ptt de Castelló d'Empúries ha estat una nova aventura professional, molt gratificant. Espero poder seguir donant suport a molts joves, que pel motiu que sigui s'hagin desorientat, a tornar a seguir el camí formatiu o laboral que desitgin.”

Antonela (alumna): “El meu pas al PTT va ser una mica difícil, ja que venia de passar per un moment difícil personal. A part d’això, al principi em vaig tancar molt a conèixer persones. Sempre hi ha, però, alguna persona que et pot entendre, i si no, doncs hi ha l’Eva. Recomanaria a nous alumnes no ser tancats i confiar en què serà un bon any amb coses noves, i somriure sempre. Sort!”

Nacho (docent): “Ensenyar-nos i aprendre en un espai tan guay com el Centre Emprèn, amb equipament suficient i amb un grup petit de joves amb qui interactuar és una experiència que val molt la pena experimentar d'inici a fi!"

Erika (alumna): “Empezé sin motivación y terminé con ganas de seguir aprendiendo y con nuevos amigos.”

Mònica (alumna): “Hola, us voldria recomanar que feu el curs del ptt, perquè aprens moltes coses i fas nous amics, i els professors t’ajuden molt amb tot. Us animo perquè a mi aquest curs m’ha servit molt."

Sergi (alumne): "El meu any de PTT ha estat el millor per a mi acadèmicament i no ho canviaria per res, animo a tots i totes a viure aquesta experiència."

🎬 I un vídeo que vam fer els dies de confinament 👇








Entrades populars d'aquest blog